sobota, 25 maja 2013

Bohaterowie








One Direction:

 Louis Tomlinson, Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles 

 
Każdy wyjątkowy na swój sposób. Przedstawię ich jako chłopaków w wieku 19 lat. Pochodzą z Wielkiej Brytanii i występują jako znany zespół One Direction. Ich menadżerem jest wuj Majki, u którego ona zawita. Czy szybko złapią ze sobą jakikolwiek kontakt? Czy może każdego dnia będą toczyć wojnę? 


" Walcz do końca nawet gdy od początku stoisz na straconej pozycji "


***






Maja Homles



18 letnia dziewczyna mieszkająca w Warszawie. Dziewczyna silna i twarda z pozorów, ukrywa przed matką jak bardzo jej jest ciężko po utracie ojca. Jedynie wspomnienie, które łączy ją z nim to moment jego śmierci. Nikt nie jest w stanie wyobrazić sobie jak to jest stać bezradnie w wieku 2 lat i widzieć jak ojciec umiera. Lekarze oddają kondolencje, a dziewczynka zostaje półsierotą. Nie radziła sobie z tym do czasu poznania Patrycji. Zmieniła ją diametralnie, pozwoliła być sobą, starać się zapomnieć o przeszłości. Nie zdaje sobie sprawy, że miłość może przekreślić przyjaźń, że jej przyjaciółka boso stąpająca po ziemi wzniesie się ku niebie z myślą opuszczenia jej. Czy w jej życiu można się jeszcze czegoś spodziewać? 





" Prawdziwa odwaga polega na tym by żyć i cierpieć za to, w co wierzysz "






 ***

 


Patrycja Nowak


18 letnia dziewczyna, która także pochodzi z Warszawy. Wraz z przyjaciółką tworzą wspólną, jednolitą rodzinę. Mogą liczyć tylko na własne wsparcie, są dla siebie jak siostry. Patrycja została adoptowana, ale nikt jej o tym nie powiedział. Czy nadal ukrywać będą to w tajemnicy? Czy może powiedzą w końcu prawdę, która zmieni życie Patrycji o 360 stopni. W wolnym czasie śpiewa czy gra na fortepianie. Osoba niezależna, która nie lubi prosić o pomoc, sądzi że ktoś się zorientuje iż milczenie jest wrzaskiem w potrzebie. Nie lubi obarczać Mai swoimi problemami, stara się niektóre zatajać lecz one wracają z podwojoną siłą, uderzają w takim stopniu iż dziewczyna będzie chciała ze sobą skończyć. Wszystko ją przerośnie, nawet ON, ten który tak rygorystycznie zacznie ją dręczyć swoimi "humorkami". Czy dziewczyna to wszystko zniesie? Czy może podda się kolejny raz, tylko że lądując po drugiej stronie..








 " Przeszłość nigdy nie odchodzi - tylko czeka by namieszać w teraźniejszości "


6 komentarzy:

  1. Zatkało mnie!
    Jeszcze nigdy nie widziałam tak prawdziwego przedstawienia bohaterów. "Kocha życie i ból" - smutne, ale właśnie uświadomiłam sobie, że ja tak samo przyzwyczaiłam się do bólu, który zadaje mi jedna osoba, podejrzewam, że całkowicie świadomie. Chcę zerwać z nią kontakt, ale nie potrafię tego zrobić. Za to siebie nienawidzę.
    OK. dość o mnie. Lece czytać prolog :)
    Fajnie, że będziesz chłopaków opisywać po swojemu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeh , dziękuję Ci bardzo :* . No tak , nie jest kolorowo w realistycznym świecie . Rozumiem to , bo ja również borykam się z takim problem . Ty pragniesz zakończyć tą głupią sytuację , jednak ten ROBOCIK na sprężynce brnie dalej raniąc . Owszem smutne , ale prawdziwe :* . Heh no tak po swojemu bo ich nie znam , nie wiem co czują . Od razu wolałam poinformować bo nie mam pojęcia czy komuś to się spodoba :)


    Amare - miłość *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. No, zgadzam się z tobą, co do bólu. Ja jednak go nie kocham, tylko się go boję ;/ Nie mówię, że jestem raniona, ale dużo niewłaściwych rzeczy zdarza się w niewłaściwym czasie. Cieszę się, że wpadłaś na taki genialny pomysł : opisywać 1D takich, jakich sobie wyobrażasz, bo tak naprawdę tylko to możemy robić. Nie wiemy jacy są, a inni ich oceniają :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . Racja .. Dużo przykrych rzeczy toczy się wówczas gdy tego nie chcemy . No mogę ich opisywać tylko w taki sposób , bo nie jestem jakąś mega fanką , nie śledzę ich więc nie wiem jacy są . Wiem tylko z tego co wyczytałam - musiałam się dowiedzieć czegoś , bo w końcu trochę o nich napiszę . A le tak to po prostu ułożę ich według siebie . Takich , jakich bym chciała spotkać , zobaczyć .
      :*

      Usuń
  4. Jak tylko weszłam przyciągną mnie wygląd blog'a ;)
    Jest tajemniczy i intrygujący. Postacie też są interesujące, dlatego zamierzam czytać dalej :)
    xoxo Sisi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że czytasz mego stworka ;*

      Pozdrawiam Gorąco ;*

      Usuń

Szablon wykonany przez Lady Spark