piątek, 16 sierpnia 2013

Ważna informacja





Nie bójcie się - nie usuwam bloga, nie zawieszam, dzięki wam mam nadal sporą wenę więc blog będzie funkcjonował. Po prostu kolejny dział - 16, zostanie dodany za DWA TYGODNIE. Tak wiem, strasznie długo będziecie musieli czekać, ale niestety wyjeżdżam. Owszem mogłabym pisać wieczorem, lecz po prostu chcę spędzić czas z kuzynką, która jest dla mnie ważna i jako jedyna mnie wspiera pomimo sporej odległości. Głupio by było gdybym pisała post wieczorem, gdy tak na prawdę mogłabym z nią pooglądać jakiś film, pójść do kina czy zwyczajnie wyjść, porozmawiać. Wasze blogi będę na bieżąco śledzić i komentować - o to się nie martwcie chwilkę znajdę. Przepraszam was bardzo, że niestety tak długo będziecie czekać, no cóż.. Dziękuję za te wszystkie komentarze - tutaj jak i na tamtym blogu. Sporo dla mnie znaczą, gdyż często wasze słowa staram się powiązać z rozdziałem. A co do kolejnego działu - wiele się w nim będzie działo. Pewnie ciekawi was sytuacja Patrycji - owszem zrobi coś głupiego, więcej wam nie zdradzę. Majka i Zayn w końcu wyznają wszystkim, że są razem - dosłownie, nawet wujowi, który ciekawie przyjmie ich wyznanie. Harry, ach u niego najwięcej będzie się działo, gdy napotka kolejny raz Pati - oczywiście wolałby inny tok akcji. Josh - bardzo zżyje się z siostrą, pomimo że ujrzał ją dopiero raz wieść o niej przytłoczy go. To jest taki malutki skrót akcji, który będzie przez kolejne dwa rozdziały. Oczywiście następny dział będzie najwięcej skupiał się na Mai i Patrycji, bowiem dojdzie do ich spotkania - w końcu?



Postanowiłam dodawać rozdziały raz w tygodniu. Pewna osoba, uświadomiła mi, że moje posty są na tyle długie iż spokojnie mogą pojawić się później. Prawdę mówiąc ma racje, bo jeden dział tak jakby skupia dwa - więc jest to dobry pomysł, gdyż dokładnie przeanalizuję każde słowo. Będziecie wy zadowoleni jak i ja :)


Dziękuję:


R.Bates - zawsze dokładnie sprawdzasz moje teksty. Pomimo wytknięć są i plusy a gdy je wskażesz mam ogromny uśmiech na twarzy, że w końcu coś mi wychodzi, dziękuję :)


Rose Payne - za ciepłe słowa, za to, że zawsze komentujesz i wyrażasz opinię, którą czytam kilkakrotnie z ogromnym uśmiechem. Nadal wspominam twój rozdział, w którym to Harry i Niall tak sprawnie otwierają ten namiot - o jejku, wspaniały ci wyszedł dział!


*starlight* - wiem, że czytasz każdy kolejny dział, że jesteś ze mną. Rozumiem twój brak czasu, ponieważ prowadzisz wspaniałe blogi i im się poświęcasz. Dziękuję ci, że również jesteś + uwielbiam twój blog Who I am. Czytając każde słowo na nim czuję się jakbyś weszła w głąb mnie, wyrywając odrobinę przeszłości. Doskonale rozumiem główną bohaterkę, więc lekko się mi czyta i jest to super sprawa. Czuć się jak bohater, odczuwać wszystko to, co ona.


Maarit - dajesz mi wiele motywacji tymi długimi komentarzami, zawsze oczekuję ich od ciebie, gdyż na prawdę uwielbiam czytać twoje wypowiedzi jak i twój blog, który skupia cudowne wiersze, które sama piszesz. Wiesz, że to nie głupi pomysł z blogiem, w którym je zamieścisz? Jesteś świetna, więc przemyśl i w razie czego daj znać, chętnie poczytam. Dziękuję ci za każdą opinię.

Zaczarowana Malina - jesteś młoda a tak ambitna, twoje słowa na blogu, w którym zamieszczam przemyślenia trafiły do mnie. Dosłownie wypełniły całe wnętrze na chwilę dając szczęście.. Dziękuję ci za komentarze, za pomoc i otuchę. A co do twojego bloga, to i tak wiesz, że jest wspaniały. Pomimo krótkich działów przekazujesz w nich tyle, że spokojnie wystarczają. Sprawiasz, że czytelnik zatapia się w przemyśleniach, bynajmniej do mnie tak trafiłaś. 


Samantha Sami Hale - pamiętam gdy pisałam prolog, wspominam twoje komentarze, to, że od samego początku ze mną jesteś. Zawsze zależało mi na twojej opinii, wytrwale na nie czekałam i ogromnie się cieszyłam, gdy w końcu skomentowałaś. Blog, który prowadzisz również jest świetny, w prawdzie ty to wiesz, bo zawsze staram się skomentować. Sami i Niall - oni nadal są idealną parą, a bobasek tylko urozmaici ich związek.


Kinga - tobie to mam tyle do napisania. Odkąd pierwszy raz skomentowałaś blog, po prostu rozpierała mnie euforia. Twoje komentarze znaczą dla mnie wiele, twoje słowa kierowane w moją stronę po prostu przepełniają i odrywają od wszystkiego co złe. Twój sposób wyrażania siebie jest podobny do mojego, przez co wiem, że gdybyśmy się znały na prawdę miałybyśmy wspaniały kontakt. Zawsze czekam aż skomentujesz, by znów zatopić się we własnym przemyśleniu, w którym to sama sobie wykrzyczę błędy. Dzięki tobie coraz częściej znajduję sens w tym całym bagnie. Dziękuję ci z całego serduszka, że ze mną jesteś, że komentujesz i co najważniejsze wspierasz duchowo. 

Lilly Thomson - dziękuję za rozmowy na gg, za opinie, które zawsze starałaś się pozostawić. Ty również wiesz, że lubię twój blog. Jest świetny, ma bardzo dobrą fabułę a ty jeszcze lepiej ją rozwijasz.

Victoria Watson - twoja opinia również daje wiele do zrozumienia. Jedno zdanie, które wyraża więcej niż tysiąc słów. Dziękuję ci. Oczywiście czekam na pojawienie się twojego kolejnego rozdziału. Pomimo, że akcja u ciebie dopiero się rozwija i tak wiem, że będzie to co świetnego. Główna bohaterka wiele przeszła, a teraz odnajduje się w nowym świecie. Powolnym krokiem unosi nad problemami i jak widać spotyka ciekawych ludzi, np Malika :)


Mary Anne - dawno cię nie było, ale o tobie również pamiętam. Dziękuję ci za komentarze i za to, że jesteś ze mną od samych bohaterów. Wiedz, że twój blog również jest dla mnie świetny i również z chęcią go czytam i komentuję. Sama akcja jest ciekawa, a Hope jest dobrym człowiekiem, przecież pomogła Victorii, dziewczynie, która wbiła jej widelec w dłoń. W prawdzie Torii prześladuje ta cała Melissa, więc skoro ciut połączyła się z Hope, może przezwyciężą ją? Kto wie co dla nas szykujesz - wytrwale czekam na kolejny dział.


Leonetta Love - w prawdzie jesteś od nienadwna ze mną, ale stale komentujesz nowe działy - bynajmniej starasz się. Jednak muszę powiedzieć, że masz genialny blog i serdecznie zapraszam do przeczytania. Jest tam One Direction ale w całkiem innej roli - nie jako słodki boysband czy coś, po prostu jak jakiś gang - ty wiesz o co mi chodzi. Ach Aki - uwielbiam go, jest taki kontrowersyjny i coś czuje chyba do głównej bohaterki? Hmm, poczekamy na kolejne działy, zobaczymy jak wszystko rozwiniesz.


1DisPerfect - za wszystkie komentarze bardzo ci dziękuję, za to, że nawet będąc odcięta od internetu znalazłaś chwilkę i skomentowałaś. Co do twojego bloga, hm akcja jest niebywała. One Direction ale i również pięć wspaniałych dziewczyn, które na swojej drodze spotkają zespolik. Czyż to nie piękne, że zespoły mogą się połączyć? A dziewczyny są ich odzwierciedleniem, ostatnim puzzlem od układanki. Kto wie co pisze im przyszłość. Wiem, że wkrótce dodasz nexta, więc nie mogę się doczekać.


Maja Perełka, Kaja, Justa, Paula Kasser, Nelka aa, .Darkness, *Ewik, Natalie Styles, Victoria Collins, Crazy MOFO - Kasia, I Want .. 



Są to osoby, które bardzo często komentują mojego bloga. Prawdę mówiąc każdy kolejny dział, który dodam ONI wyrażą swoje zdanie, na które wyczekuję. Dziękuję również pozostałym osobą, które komentują i również polecam ich blogi, w ogóle wszystkie blogi, które znajdziecie w mojej zakładce po prawej stronie są wspaniale prowadzone, więc zachęcam do ich przeczytania. Prowadzą je wspaniałe osoby, które wiele serce w nie wkładają.




Pozdrawiam was i do miłego ! 



************************************************


Siedzisz sama w pokoju codziennie - jest to tylko twój wybór.
Jesteś samotna, nie brakuje ci towarzystwa ale brakuje ludzi, z którymi możesz usiąść i się wypłakać. Wolisz spędzić ten czas w pokoju, samotnie niż w towarzystwie, które cię nie rozumie. Tniesz się siedząc w tym pomieszczeniu, będąc samotną codziennie - twój wybór.
Podcinasz sobie żyły, wieszasz się, skaczesz z mostu, połykasz tabletki, umierasz, odchodzisz, nie ma cię ... - twój wybór. Ale przez twoje wybory cierpią ludzie, którzy na prawdę cię kochają. Nie zawsze to okazują ale cię kochają i chcą jak najlepiej. Ich celem jest ci pomóc, wiesz czemu? Bo dla nich się liczysz, bo oni cię kochają..

I pamiętaj kochanie, gdy dorwie cię depresja, gdy stwierdzisz, że nie masz celu bytu, że żyjesz samotnie i nic lepszego cię nie spotka : 

Najładniej uśmiechają się ci, którzy cierpią.
Najpiękniejsze oczy mają ci, który dużo płaczą.
Najlepiej słuchając ci, których nikt nie słucha.



"Serce to nie serce - to tylko kawał mięsa. 
No a życie? Jakie życie .. - poprzerywana linia na dłoniach. 
A Bóg? Nie ma Boga - są tylko krzyże na drogach "


18 komentarzy:

  1. "Jesteś samotna, nie brakuje ci towarzystwa ale brakuje ludzi, z którymi możesz usiąść i się wypłakać" - na prawdę zaczynam się ciebie bać.Jesteś żeńską wersją Edwarda i czytasz mi w myślach?! Hmmm?
    "Najlepiej słuchając ci, których nikt nie słucha." - znów cytat, który idealnie mnie opisuję. Już od paru osób słyszałam, że jestem dobrym słuchaczem...
    Jeju, a teraz nie wiem od czego mam zacząć. Na początek, to strasznie będę tęsknić za nowym rozdziałem, ale czasami też trzeba odpocząć od pisania. Chwytaj każdą chwilę spędzoną z kuzynką, bo to już więcej może się nie powtórzyć - wiem, że to dobijające, ale tak jest prawda. Nigdy nie wiadomo co może się zdarzyć.
    Tak się popłakałam czytając to co do mnie napisałaś, że na chwilę musiałam oderwać wzrok od monitora i się trochę ogarnąć, dopiero później dalej czytałam. Świadomość tego, że mój blog trafił w czyjeś serce i nie jest tylko bezsensownym ciągiem liter i jedynie odskocznią od rzeczywistością, którą można sobie czytać dla relaksu bardzo wiele dla mnie znaczy.
    Jeszcze bardzo dziękuję, że polecasz mojego bloga, wiadomo, że czym więcej czytelników tym lepiej :)
    A tak na marginesie na Who I am? Pojawił się właśnie nowy rozdział.
    Jeszcze raz dziękuję i życzę jak największej zabawy z kuzynką :D
    Będę tęsknić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek od pisania zawsze dobrze robi, bo daje dużo świeżości i nowych pomysłów. Będziesz miała też okazję spokojnie zerknąć na to, co napisałaś i na pewno sama wyłapiesz kilka błędów i niedociągnięć. Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż.. zaciekawiłaś mnie bardzo tym krótkim streszczeniem akcji. Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału. :) Dziękuję Ci, że wspomniałaś o mnie. :) Życzę Ci udanego wyjazdu. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I co ja mam teraz powiedzieć? Szczerzę się jak głupia do sera. Sprawiłaś mi ogromną radość. Dziękuję! "Najładniej uśmiechają się ci, którzy cierpią.Najpiękniejsze oczy mają ci, który dużo płaczą.Najlepiej słuchając ci, których nikt nie słucha"-piękne słowa, takie prawdziwe. Ja również sądzę, że znalazłybyśmy wspólny język. A kto wie, może kiedyś się spotkamy? Wszystko jest możliwe tylko trzeba w to wierzyć.
    Dziękuję Ci jeszcze raz i życzę miłego wyjazdu. Cieszę się, że masz z kim porozmawiać, więc korzystaj z tego.
    Pozdrawiam: Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dwa tygodnie?
    Ale nic, ważne, że będzie nowy dział (:
    Em, dziękuję za wspomnienie o mnie xd
    Przepraszam, że nie zawsze komentuję, ale po prostu często jestem w szoku i aż brak mi słów, kiedy czytam twoje opowiadanie :*
    Ale wiedz, że jestem wierną czytelniczką ^^
    Nie mogę się już doczekać dalszego rozwoju akcji :D
    xoxo Sisi

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie mi z pewnością przez tak długi czas brakować twojego opowiadania, tych przemyśleń i wspaniałych pomysłów ale odpoczynek każdemu się należy i na pewno dobrze Ci zrobi. Będziesz miała czas na przemyślenie i przeanalizowanie wszystkiego co pozwoli Ci na udoskonalenie opowiadania choć i tak już jest świetne.
    Po tej drobnej zapowiedzi jestem strasznie ciekawa co będzie się działo *.* Wiedziałam że Patt coś na wyrabia, po prostu wiedziałam.
    Ogromnie Ci dziękuję za to że o mnie wspomniałaś. Nie wiedziałam że tak bardzo zależy Ci na mojej opinii dlatego przepraszam że czasem dodawałam ją z opóźnieniem :c
    Życzę miłego i spokojnie spędzonego czasu z kuzynką.
    Koocham ;*

    Sami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. No trudno, jakoś będą musiała wytrzymać brak rozdziału u Ciebie :)
    Ale rozumiem Cię. Każdy ma prawo do własnego życia. Nie można skupiać się tylko na blogu, są też inne rzeczy. Życzę Ci miłego wyjazdu, pełnego uśmiechu na Twojej buzi.
    Odpoczniesz, to wrócisz do nas z jeszcze większą ilością pomysłów. Jestem tego pewna.
    Nie masz mi za co dziękować. Komentuję Twojego bloga, bo jest naprawdę świetny. A poza tym uważam, że każdy autor zasługuje na kilka słów odnośnie jego twórczości. Z wielką przyjemnością czytam Twoje opowiadanie i je komentuje :)
    Ale dziękuję za tak miłe słowa od Ciebie.
    No i co. Zostaje mi tylko czekać na Twój powrót ;)
    Jeszcze raz udanego wyjazdu.
    Ściskam, Maarit :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Nominowałam Cię do Versatile Blogger. Zasłużyłaś na to :)
      Więcej informacji u mnie na love-of-accident.blogspot.com

      Usuń
  8. Ahh, szkoda, że Cię nie będzie. I rozdziałów ale każdy czasem musi odpocząć. Mam nadzieję, że wyjazd będzie udany. Pozdrów kuzynkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam ;)będzie ciężko, ale dam radę ;) Udanego wyjazdu :*
    Pozdrawiam - Lilly :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam za spam!

    "Daria jest lubianą, przeciętną osiemnastoletnią dziewczyną. Ma chłopka, przyjaciółkę, kochających rodziców, wspaniałych znajomych. Do szczęścia nic tak naprawdę jej nie brakuje. Czy aby na pewno?
    Wszystko zmienia się gdy wraca jej najlepszy przyjaciel z dzieciństwa i wywraca jej życie do góry nogami.
    Chcesz dowiedzieć się jak potoczą się losy Darii? Serdecznie zachęcam do przeczytania tej historii!"

    http://to-cos-wiecej-niz-przyjazn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogę i czekać wieczność aby doczekać się następnego rozdziału.
    Cieszę się że Zayn i Majka nareszcie oświadczą że są parą .
    A co do Patrycji to się boję co zrobi głupiego .... Wolę nie myśleć.
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    Życzę udanego wyjazdu i mile spędzonego czasu z kuzynką.
    Dziękuję za to że o mnie pamiętałaś i nie musisz ty mi dziękować ponieważ dzięki tobie wiele zrozumiałam .
    I to ja powinnam tobie dziękować.
    Pozdrawiam gorąco ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam ;-)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award
    Więcej szczegółów dowiesz się na moim blogu 
    http://w-rytmie-marzen.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne opowiadanie, serio. :D
    Nie lubię opowiadań o 1D, JB itp. ale niektóre /tak jak to Twoje/ przypadło mi do gustu i będę czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!!!
    Chciałam Ci przekazać, że nominuję Cię do Liebster Awards!!
    http://gotta-be-you-one-direction-story.blogspot.com/
    *Ewik

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award
    Więcej na http://koffyou.blogspot.com/2013/08/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!!
    Nominuję cię do The Versatile Blogger. Więcej znajdziesz na:
    http://one-direction-change.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Lady Spark