czwartek, 25 lipca 2013

The Versatile Blogger + informacja




Dostałam nominacje do The Versatile Blogger 

http://one-direction-love2.blogspot.com/
http://love-of-accident.blogspot.com/
http://opowiadanie-1d-lilly.blogspot.com/
http://przyjaciele-to-wszystko-co-mam.blogspot.com/




Dziękuję wam bardzo <3
Dostałam pięć nominacji, ale fakty o sobie, nominowane blogi zawrę w jednej całości.


Zasady:

1. Podziękować osobie, która cię nominowała.
2. Pokazać na blogu nagrodę  The Versatile Blogger.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które według ciebie na to zasługują.
5. Poinformować nominowanych.

***
Nagroda:








***

Fakty:

Tak na prawdę kompletnie nie wiem co napisać, gdyż należę do grona osób, które nie za bardzo przepadają o sobie mówić.. Ale coś tam wydukam. 

1.
Uwielbiam język niemiecki jak i angielski - takie moje zamiłowanie, by kiedyś opanować oba języki, póki co ogarniam dopiero niemiecki.
2. Gdy mam doła najczęściej słucham Piha "Zgniłych sumień cmentarz" czy Flipsyde "Someday"
3. Dawniej byłam odważna, nic i nikt nie mógł mnie powstrzymać. Niestety z czasem to odchodziło i teraz w takiej jakby bojaźni kroczę po tym świece.
4. Licząc i wierząc w innych umierałabym każdego dnia. Miałam przyjaciół lecz teraz tak po prostu poszli sobie. Jest mi dobrze, nie muszę widzieć kłamliwych twarzy.
5. Mam tylko dwie zaufane osoby, które jeszcze mnie nie pogrzebały - kuzynkę i koleżankę niedawno poznaną - nowa szkoła..
6. Lubię porozumiewać się z kimś niebanalnym językiem łącząc wypowiedzi z różnego rodzaju wierszami, cytatami.
7. Milczeniem odpowiadam, przecież to taki piękny język..


Tak, tak wypowiedzi o mnie są bezsensu, ale coś musiałam napisać..

***

Nominuję: 



 
Informacja:

Zapewne liczyliście na rozdział. Przepraszam bardzo, że jeszcze się nie ukazał, ale zapewniam, że pojawi się w sobotę lub niedzielę - w weekendy mam czas. Ogólnie na początku sierpnia będę miała więcej czasu, więc szybciej ujawnią się posty i zacznę pisać na przód. Oczywiście planuję mały wyjazd i wówczas nastąpi przerwa. Nie z powodu weny - mam jej aż nad, nawet mam zapiski nowego bloga - ale nadejdzie ten czas, teraz chcę poświęcić całą siebie tylko temu blogowi.  Ostatni miesiąc wakacji - trochę chcę odpocząć od mojego realnego świata, w którym kolorowo nie jest. Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie, śmiało zapytaj pod tym postem w komentarzu - odpowiem. Jeszcze raz dziękuję za nominację od Pauly Kasser oraz Little Malik. Zapraszam do wyrażenia opinii na temat rozdziału 11. Awwwr dziękuję wszystkim czytelnikom, komentującym, obserwującym za wszystko.


***

Znalazłam cudowny film o marzeniach, który idealnie opowiada w połowie historię Majki. Nie tylko opisuje jej zdarzenie lecz motywuje do lepszego życia. Wszystkie słowa są skomponowane tak, by po prostu wywołać ciarki i łzy wzruszenia.






PS: Kliknijcie by film odtworzył się na YouTube i jak jest pasek z powiększeniem obrazu, jakość.. to obok nich jest pasek : Napisy - kliknij i wybierz Polski. Przetłumaczy ci na język, którym się posługujesz, bo tutaj nie chce mi zamieścić przetłumaczonej wersji.  


Pozdrawiam. 

3 komentarze:

  1. Dziękujemy za nominację, wiele to dla nas znaczy!
    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za nominację. :) :*

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, ale niestety nie bawię się w to :* :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Lady Spark